İzlenenler :

Ben Dört Numara - I Am Number Four Film İzle

2011 yılına ait olan film ABD yapımıdır.Uygun kategori olarak Bilim Kurgu ve Dram kategorilerinde yer almaktadır.Tahmini film süresi 89 dakikadır.
Filmdeki bazı oyuncular:
Alex Pettyfer
Teresa Palmer
Jake Abel


Al Gough ile Miles Millar'ın uyarladığı film, gezegenleri yok edilirken son anda kaçarak kendilerini kurtaran dokuz uzaylı ergenin öyküsünü anlatacak...Herbiri lise çağında olan grup üyelerinden bir tanesi, gezegenlerini yok eden düşman tarafından büyütüldüklerini fark edecek... Filme adını veren 4 numarayı Pettyfer, 6 numarayı Palmer canlandıracak.
Anahtar Kelimeler:Ben Dört Numara film izle,Ben Dört Numara online film izle,Ben Dört Numara full film izle,Ben Dört Numara tek parça izle,I Am Number Four full free watch,I Am Number Four online free watch
Paylaş.. :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013. Online Film İzle Free Online Cinema - All Rights Reserved
Template Created by Fatih Yücel Published by Sitemap
Proudly powered by Blogger