İzlenenler :

Biri Beni Durdursun - Arretez Moi Film İzle

2013 Yılına ait bir filmdir Fransa ülkesinde çekilmiştir.Kategori olarak Dram ve Gerilim kategorilerinde yer verilmiştir..Tahmini süre 100 dk dır.


Konusu: O gün hava karanlık ve gök yüzü patlamaya hazır bir ahenkle yağmura hazırlanıyordu.Karakoldan içeri bir kadın girdi ve teslim olmak istediğini beyan etti cinayet işledim tutuklayın dedi.

Fakat ilginç olan bişey yaşandı o gece nöbetçi olan yaşlı polis kadınla zanlı arasında ilginç bir inatlaşma ve didişme başlayacaktır.Buda onları farklı bir sona yaklaştıracaktır.
Anahtar Kelimeler:Biri Beni Durdursun film izle,Biri Beni Durdursun online film izle,Biri Beni Durdursun tek parça film izle,Arretez moi full free watch,Arretez moi full film izle,Arretez moi free film watch
Paylaş.. :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013. Online Film İzle Free Online Cinema - All Rights Reserved
Template Created by Fatih Yücel Published by Sitemap
Proudly powered by Blogger