İzlenenler :

İntikam Benim - Dead Man Down Film İzle

 2013 ABD Yapımı olan dead man down filmi Aksiyon , Dram ve suç konusu içermektedir.  Yönetmenliğini üstlenen Niels arden Oplev dir. 118 Dakikalık bir film olan İntikam Benim Filmi büyük bir zevkle izleyeceksiniz..


Filmin Konusu: New Yorkun çok ünlü bir yeraltı mafyasının sağ kolu olmakla şereflendirilmiş olan Victor şu günlerde karısının ve kızının ölümüne sebep olan patronunun intikamının peşindedir.Bağlı olduğunu suç örgütü patronu tehdit edilince Victor hem dedektifliğe soyunur hemde infazcı konumunu korur.

Diğer tarafta ise eski tanıdıklarından olan Beatrice Victor u baştan çıkartıp ilgisini başka yöne çekmeye çalışmaktadır.Aralarında gelişen bu olaylar onları tahmin edemedikleri bir öç alma oyununa sürükler.
Anahtar Kelimeler: İntikam benim film izle,İntikam benim filmini izle,İntikam benim filmini online izle,Dead man down online free izle,Dead man down full free izle
Paylaş.. :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013. Online Film İzle Free Online Cinema - All Rights Reserved
Template Created by Fatih Yücel Published by Sitemap
Proudly powered by Blogger