İzlenenler :

Senden Bana Kalan - The Descendants Film İzle

2011 yılına ait olan film ABD yapımıdır.Uygun kategori olarak Dram ve Komedi kategorilerinde yer almaktadır.Tahmini film süresi 90 dakikadır.
Filmdeki bazı oyuncular:
George Clooney
Shailene Woodley
Beau Bridges


Toprak sahibi zengin bir baba olan Matt King (George Clooney), eşinin trajik bir bot kazası geçirmesinden sonra, geride kalan iki kızı ile ilişkisinin hiç de hayal ettiği gibi olmadığını farkeder. Matt, kızları ile olan ilişkisini düzeltmeye kararlıdır fakat gittikçe kötüye giden akıl sağlığı onun için hayatı oldukça zorlaştıracaktır.
Anahtar Kelimeler:Senden Bana Kalan film izle,Senden Bana Kalan full film izle,Senden Bana Kalan tek parça izle,Senden Bana Kalan online film izle,The Descendants full free watch,The Descendants online free watch
Paylaş.. :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013. Online Film İzle Free Online Cinema - All Rights Reserved
Template Created by Fatih Yücel Published by Sitemap
Proudly powered by Blogger